26.02.2009

I'm on fire when you're near me, I'm on fire when you speak

Hm snart fredag og slutt på uka igjen. Det er under 1 mnd til vi skal til London med klassen! Woho det blir gøy! Jeg gleder meg masse! På tirsdag var jeg på Nadderudrevyen - Fra sandslott til jellyshot, med Madelen, Berge og Trine! Jeg følte meg som en kjendis der jeg gikk på den røde løperen uten for skolen. Håhå, det var kjempe kos, og vi cruise gjennom Bekkestua med kjendisparty i cd-spilleren. Revyen var faktisk veldig bra og skuespillerene var helt fantastiske! Jeg burde vel egentlig ta meg en tur på Nesbrurevyen også kanskje, og Sandvika burde jeg å se, siden Guro er sanger og sånt. Ah det blir herlig med helg, jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news