01.08.2009

Move while you’re watching me, Dance with the enemy. Ive got a remedy oh uh oh uh oh

Jobb jobb og atte jobb, jeg har styra rundt i 12 dager nå på forskjellige jobber og jobbet meg ferdig for de neste årene føles det som! Jeg hører på Little Boots - Remedy, jeg kan ikke huske om jeg så de på Hove. Og om jeg ikke gjorde det så angrer jeg! Det er skikkelig feel-good musikk!
Det er lørdag, og det er strålende sol (som vi ikke har sett på ca 2 mnd) og sommerferien går mot en slutt, det har skjedd utrolig mye denne ferien, begynte med hetebølgen, så kom beskjeden om Michael Jackson's død, deretter har Norge vært rammet av stormer og dårlig vær og mye (!!) regn! om 2 uker skjer 3.klasse på vgs, sære greier! Men først skal jeg nyte 2 deilige uker uten jobb og stress, så ønsker jeg meg litt solskinn og noen høye, røde tall på termometeret!
hih

Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news