26.08.2009

And if I should say goodbye, be good enough to try to turn me 'round. Cause I'm up for you and I

HØST- eller ja det er fortsatt august, men ute regner det og blåser og er mørkt. Veldig august-aktig må jeg si. Siden sist har skolen begynt igjen, og det føles ganske bra i grunnen. Det er vel mest fordi jeg går konstant rundt og minner meg selv på at det bare er 1 år igjen! Jeg teller fortsatt ned til min bursdag, hvor jeg blir 18 år. Det har jeg gjort siden dagen jeg ble 17 (jada jeg er barnslig) Nå er det bare 6 uker igjen, men det betyr også at det snart er høst og vinter og slikt. Frister veldig lite med det. Sommerferie er så deilig, man har masse god tid til å bare kose seg!
Men nå er jeg trøtt, jeg gleder meg til å sove!

Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news