09.09.2009

I'd like to make myself believe. that planet earth turns slowly. It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Historie, mediekommunikasjon, blabla. 3 klasse, som jeg forventet skulle være det beste året, det året hvor vi kunne slappe av, og bare ha det gøy, ble ikke helt som forventet. I allefall ikke hittil. Fagene er enormt kjedelige, jeg har ingen interesse i noe av det vi snakker om i historie, og nå i mediekommunikasjonen sover jeg nesten (vi snakker om kunstnere og minimalistiske bilder) Akkurat nå fokuserer vi på ett bilde av Malevic, som består av en hvit firkant, med en sort firkant inni. OG han ble rik på dette, er det virkelig så lett å tjene penger i dag?

Særemne er temaet i norsken. Huff, jeg har egentlig ikke helt fått med meg hva jeg skal gjøre. Jeg er lei av å lese før vi har begynt, jeg er lei av tolkning og analyser, jeg er lei! Selvom jeg vet hvilken bok jeg skal tokle da.

Ellers så jobber jeg mye, noe som er greit for jeg tjener penger til å gjøre det til jeg vil.
Trondheim i høstferien, det blir gøy!

Hm men nå må jeg kanskje følge med på kunstnerne igjen da. Sukk.

Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news