26.09.2009

Someone like you and all you know and how you speak. Countless lovers under cover of the street.

Høstferien er her! D E I L I G. Jeg skal til Trondheim om 2 dager! Gleder meg? JA! Vi snakket om det vi jentene (Kathrine, Ida og Silje) i går, at dette er den siste "obligatoriske" høstferien vår. Rart. Neste høst sitter vi kanskje alle sammen i hver vår by..

Er det noen som vet hva de skal studere eller i det hele tatt gjøre til høsten?
Jeg er ekstremt usikker. Jeg har alltid trodd at journalist var det jeg skulle bli. Mediehøyskolen i Kristiansand, det var der jeg skulle gå. 3 år journalistikk og så få Bachelor grad. Men nå har jeg sett mye mer av Norge, og funnet ut mer om skoler, og nå er alt forstyrret. Jeg var i Bergen i sommer, jeg elsket byen. Jeg skal til Trondheim i ferien, jeg vil gå på NTNU. Jeg er nærmest oppvokst i Kristiansand. Eller hva med utlandet?
Jeg har ingen anelse. Er journalist det jeg vil jobbe som resten av livet? Jeg har mange spørsmål jeg må svare på før neste høst.

Heldigvis skal jeg oppleve masse før det. Jeg må vel egentlig lære meg å lage speilegg og ta på dynetrekk før jeg kan flytte noen steder antar jeg.

1 kommentar:

Heidi sa...

haha speilegg og dynetrekk, du er søt :D

tenker friår jeg altså

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news