17.11.2009

We close our eyes and the world has turned around again, we close our eyes and dream. Another year has come and gone!

NÅ er det lenge siden jeg har blogget! Siden sist har jeg blitt 18 år, kjøpt russebuss, vært i Trondheim og egentlig hatt det konge! Det er midten av november og allerede er juldekorasjonene opp på Trekanten Senter. Huff etter min mening så er det ALTFOR tidlig. Vi har vært å jobbet litt på russebussen, vi har funnet ut at det kommer til å ta laaaang tid! Men men russetiden blir HERLIG! På lørdag skal nesten alle jentene møtes og ha jentekveld! Det blir koselig! hihi synd ikke alle kan, men det tar vi en annen gang!

Jeg har begynt å forbrede meg til å begynne på NTNU (jeg har ikke søkt enda og i allefall ikke kommet inn vel og merke) Blir rart, tenk om jeg kommer inn og må flytte og starte ett helt nytt liv i Trondheim, damn. Vg3 har gått så altfor fort, når vi erallerede snart i juletider!

all i want for x-mas is you



Vi er kule.

1 kommentar:

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news