02.01.2010

No more champange and the fireworks are through. Here we are, me and you

Vet det er lenge siden jeg har blogget. Det har ikke vært min største prioritet den siste tiden!
Det er 2 januar 2010. Nyttårsaften var akkurat slik nyttårsaften skal være. Jeg var med gode venner til middag og fest. Kl 00.00 var vi i Vollen og poppet ett par titalls champisflasker. Jeg vil kalle kvelden vellykket! 1. nyttårsdag ble tilbrakt i sofaen til Kathrine, med Silje og ps. i love you. Det var deilig å baare slappe av og prate og le etter gårsdagens hendelser! Det er med god grunn at jeg syns at nyttårsaften og 17 mai er de beste dagene i året!
Jeg hadde skyhøye sko på meg

Ida, Linn, meg, Kathrine og Silje <3

Sånn så det altså ut da vi vorset hos Kathrine med bestejentene! Her mangler Sandra desverre!

GODT NYTT ÅR. Gjør dette året bra! Det er bare 363 dager igjen til nyttår!

Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news