12.02.2010

I never meant to start a war. Why does love always seem like a battlefield?

Nå er det februar og det er (bittelitt?) varmere i luften. Jeg jobber hele tiden, og den tiden som er igjen går til skole og søvn. Det er noe jeg liker dårlig. Gleder meg bare mer og mer til sommeren. Vi fant ut at MUSE headliner Hove 2010. Så der ble dilemmaet Hove vs Roskilde avgjort! Russetiden nærmer seg med s t o r m s k r i t t! Virkelig, go' bussen vår er på verksted nå og slapper av (lader opp om du vil) til russetiden!

3. klasse er snart over, noe vi merker på lærere, andre elever og hverandre. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg om jeg er glad for det eller ikke. Hva syns du?

1 kommentar:

Heidi sa...

Muse er jo på Roskilde og, og Roskilde eier Hove hardt :'D

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news