14.02.2010

So it's true what they say, if you love someone you should set them free.




14. februar - Valentines day og morsdag, tilogmed fastelaven!
Hittil har jeg tilbrakt dagen med rydding og gaver til mammaen miin, det er kos.

Valentines day er noe jeg alltid har forbundet med tristhet, selvom jeg alltid har hatt utrolig koselig valentines dager! Tilbringer den for 3. år på rad med gode venner. Det er det beste!
Nede lukter det boller og kos, og jeg har rosa neglelakk for anledningen - love hearts spiser jeg også. Hahah på spotify ruller "Valentines" playlisten. Ææsj, for klissete. Jeg som ikke en gang har en kjære og kose på. På jobben i går var vi pent nødt til å spille lovesongs og dekorere hele butikken med heliumhjerteballonger. Jeg fikk pre-valentines-kake da, med marsipanhjerte på!

Jeg prøver å leke smart med mine ny (armaaanii hehey) briller, og nei jeg er ikke naken.

Happy Valentines, Morsdag og Fastelaven!


Gratulerer med morsdag, verdens beste mamma! Jeg er så glad i deg!

Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news