15.03.2010

I'm not an actor, I'm not a star. And I don't even have my own car

Det er vår i luften og jeg merker jeg elsker det! Sola varmer i ansiktet og man går rundt med ett konstant smil om munnen. Den beste tanken er at det vil bare fortsette mot sommer! Det blir så deilig. Jeg er veldig ferdig med snø og kulde, og is ikke minst. Jeg merker jeg kniser litt for meg selv når jeg ser gresstuster i veikanten og hører fulgene synge når jeg går ute. Jeg er veldig bestemt på å prøve mitt beste for å få lappen til sommeren. Jeg har begynt med kjøretimer og alt sånt. Det jeg mangler er vel teoriprøven, det er så kjedelig, men nødvendig. Men det som driver meg er tanken på friheten som heter "førerkortet"

SOLA VARMER I ANSIKTET aah

Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news