21.06.2010

Hello again, it's you and me. Kinda always like it used to be. Sippin' wine, killin' time. Trying to solve lifes mystery.


3. klasse er over. Det er sommerferie og jeg er ikke trist. Jeg trodde det skulle være mye vanskeligere å slutte på Nesbru vgs. Jeg har tross alt gått der i 3 år, fått mange nye venner som jeg ikke kommer til å se så mye i fremtiden. Men jeg føler ingen tristhet. Kanskje jeg egentlig ikke var så knyttet til Nesbru som jeg trodde. De jeg vil savne er jo også de jeg vil holde kontakten med.
Siden sist gang jeg blogget (ja det er lenge siden) så har det skjedd masse!
- Jeg har vært russ
- Jeg har hatt 3 eksamner og masse fri hoho
- Jeg har sluttet på videregående

Russetiden - ah for en herlig tid! Jeg var på jentebussen STAGEDIVE fra Nesbru. De 4 ukene vi festet kan ikke sammenliknes med noen ting. Vi var på Tryvann og i Stavanger. Stavanger var utrolig, vi storkoste oss og russetiden er helt klart noe jeg ikke kommer til å glemme.



Idag er det under en mnd til jeg får vite om jeg skal gå på universitet neste år. DET er rart. Jeg føler meg ikke gammel nok til å skulle gå på ett universitet. Men tiden er inne, jeg vet ikke om jeg vil begynne eller ikke. Det gjenstår vel bare å se da. 20 juli, wish me luck!

Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news