04.07.2010

And I feel like taking off. Let me be your supernova. Before you make the biggest mistake of your life.

4 juli. Jeg har hatt sommerferie i 4 uker, det er 6 uker igjen. Det har gått både fort og sakte. Jeg har ingen planer i ferien, utenom jobb. Jobb, jobb, jobb også skal jeg være mye med jentene mine som ikke skal noen steder i ferien. Kathrine Linn og Silje! Vi skal finne på mye tull og tøys forhåpentligvis.

Tirsdagen tilbrakte jeg i Arendal, nærmere bestemt Hove Festivalen 2010! Desverre var jeg bare der som publikum med dagspass i år, i motsetning til i fjor. Jeg hadde rett og slett ikke den samme motivasjonen til å sove i telt, leve uten speil og dusje i 70 varmegrader. Derfor var det ganske deilig å ta båten til arendal sentrum og gå opp til bilen som ventet! Det ble en lang natt.

Nå venter jeg på solen igjen og ser frem til en lang sommer videre!


Ingen kommentarer:

Bildet mitt
Om du spiller Velvet for meg, så elsker jeg deg

Old news